sâmbătă, 27 februarie 2010

Uneori visez..


Uneori visez cu ochii deschisi. In visurile mele frumoase imi spun ca atunci cand vom epuiza toate relatiile sortite de la inceput ratarii si vom trece peste toate intalnirile esuate fara speranta ne vom regasi. Ma privesti intrebator. Nu ma crezi dar nici eu n-am raspunsuri la toate intrebarile. Am doar vise. Visele mele nu sterg lacrimi, nu te incalzesc si nici nu-ti promit ca maine va fi mai bine. Iti spun doar ca va fi altfel. Nu stiu cum sau unde, nu stiu cand si nu stiu nici daca vom fi mai intelepti asa cum se spune dar stiu ca noi visatorii avem o lume a noastra, ascunsa. Lumea asta din suflet ascunde de indiferenta celorlalti visurile noastre - visurile pe care uneori n-avem curajul sa ni le marturisim nici noua insine poate din teama ca odata ce vor da de lumina se vor spulbera.

Intr-un final realitatea ma va contrazice dar astazi lasa-ma sa visez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu