miercuri, 17 martie 2010

Separati de doua destine



O data cu venirea noptii,cerul a inceput sa prinda viata!Stelele sclipeau puternic,dar,cu toate acestea,inca nu era totul perfect! Lipsea ceva:Luna!Se lasa asteptata de intregul univers.Dar iata ca in cele din urma isi facea aparitia.Ca o bucata uriasa de cascaval ce apare pe bolta cereasca in fiecare noapte.Uitandu-ma la cer am auzit mici strigate gingase!Am realizat ca de faot era un cantec fredonat de greierasi.Si ei erau la fel de fermecati de misterioasa noapte!Numaidecat am zarit minuscule stele care misunau prin iarba.Erau defapt licuricii,care zburdau incantati prin noapte! Prin sat nu se mai auzea nimic,era atata liniste..Era ca si cand noaptea prindea viata pentru ultima oara! Dintr-o data,cerul s-a intunecat,luna s-a ascuns dupa nori,iar in cele din urma a venit furtuna!A luat cu ea toate minunatiile cerului.Doar fulgerele mai luminau din cand in cand cerul!O data cu furtuna,Intunericul a plecat.Acum eu trebuie sa-mi afc aparitia,iar razele mele vor acoperii intreg pamantul!A ramas doar o amintire,s-a dus totul la fel de simplu cum a inceput. Traim in alte lumi,separate de doua destine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu